2022
2023
2024
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ
Միշա Թադևոսյան
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
Բանախոսներ
ՍԵՐՈԲ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
Կրթության փորձագետ
ՎԱՀՐԱՄ ՍՈՂՈՄՈՆՅԱՆ
«Մասնակցային դպրոց» կրթական հիմնադրամի տնօրեն
ՀՌԻՓՍԻՄԵ ԽԱՆԶԱԴՅԱՆ
«Դասավանդիր Հայաստան» կրթական հիմնադրամի ընտրության բաժնի ղեկավար
ԱՆԻ ԿՈՋՈՅԱՆ
ԵՊՀ դասախոս, հաղորդակցության և կրթության հարցերով փորձագետ
ԱԼԵՔՍԱՆԴՐ ՇԱԳԱՖՅԱՆ
PH International Հայաստան կազմակերպություն
ՏԱԹԵՎԻԿ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Դիեգո Պորտալես համալսարան, աստղաֆիզիկայի բաժնի ասպիրանտ
ՀԱՅԿ ՍԵԿՈՅԱՆ
«Փոփոխություների թատրոն»-ի հիմնադիր գեղարվեստական ղեկավար
ՀԱՍՄԻԿ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
ԱՄՆ դեսպանություն ՀՀ-ում, կրթական և մշակութային ծրագրերի գծով մասնագետ
ՆՎԱՐԴ ՄԱՆԱՍՅԱՆ
ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստան իրավահավասարության հարցերով պատասխանատու
ՀԱՅԿՈՒՀԻ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
Մասնագիտական կողմնորոշման և կարողությունների զարգացման կենտրոնի ղեկավար
ԱՐԱ ՂԱԶԱՐՅԱՆ
«Իրավունքի գերակայություն» ՀԿ նախագահ
ԶԵՄՖԻՐԱ ՔԱԼԱՇՅԱՆ
«Սիջար» եզդիների ազգային միավորում ՀԿ անդամ, ուսուցիչ
ԿԱՐԻՆԵ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ
Վանաձորի թիվ 20 հիմնական դպրոցի տնօրեն
ԿԱՐԵՆ ՆԱԶԱՐՅԱՆ
Արեգնազան կրթահամալիրի ուսուցիչ
ՍԻՓԱՆ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
Արեգնազան կրթահամալիրի ուսուցիչ
ՆԱԻՐԱ ՄՈՒՂԴՈՒՍՅԱՆ
«Նաիրյան» վոկալ անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար
ԱՐՄԵՆ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Երևանի պետական բժշկական համալսարան
ԼԻԱՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
«Ֆրիդրիխ Էբերտ» հիմնադրամ-Հայաստան
ԻՐԻՆԱ ԱԼԵՎԵՐՏ
«Գլոբալ թու լոքալ» հիմնադիր և տնօրեն
Միշա Թադևոսյան
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ
ԲԱՆԱԽՈՍՆԵՐ
Հռիփսիմե Խանզադյան
Արժեքահեն ուսուցման ռազմավարություններ
Քրիստինա Ծատուրյան
Դպրոցի համապարփակ փոխակերպման մոդել
Աղասի Մելքումյան
Սոցիալական արդարության իրավիճակներ: Եկեք խաղանք միասին
Մարիամ Մարտիրոսյան
Սոցիալական արդարության ուղին՝ ըստ երիտասարդների դրական զարգացման հայեցակարգի
Անի Կոջոյան
Գենդեր-արձագանքող ուսուցում. աջակցելով սոցիալական դրական փոփոխությանը դպրոցում
Կարինե Մխիթարյան
Քրոնիկ հիվանդություններ ունեցող երեխաների ուսուցման առանձնահատկությունները. Տիպ 1 շաքարային դիաբետ
Մանե Սարոյան
Ծնողների ներգրավվածությունն ի նպաստ առողջ դպրոցական մթնոլորտի
Հարություն Վերմիշյան
Հայաստանյան երիտասարդությունն այսօր. ընկալումներ, սպասումներ և մարտահրավերներ
Անահիտ Խաչատրյան
«Ուսուցիչ-ծնող արդյունավետ համագործակցությունը՝ ի նպաստ երեխայի լավագույն շահի»
Լուսինե Աղաբեկյան
Ինչպես արձագանքել զգայուն իրավիճակներին ու թեմաներին ուսումնական գործընթացում
Նոնա Պողոսյան
Ձևավորող գնահատումը որպես ներառման հավասար հնարավորությունների միջոց
Նաիրա Դալուզյան
Դպրոցի առաջնորդությունը որպես՝ ուսուցիչների մոտիվացման գրավական
Սերոբ Խաչատրյան
Սոցիալական անարդարության ազդեցությունը կրթության վրա
Գրիգոր Շաշիկյան (Գրիգ)
Ստեղծագրությունը որպես երեխաների ինքնաարտահայտման միջոց
Իննա Հախնազարյան
Լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները և մնջախաղը
Դավիթ Թումասյան
Երեխան և բռնությունը․ Ինչպես ճանաչել
Ալեքսանդր Մարտիրոսյան
Երեխաները մեդիայում։ Ինչ պետք է իմանալ
Շիրակ
Սյունիք
Միշա Թադևոսյան
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
Եստեր Գրիգորյան
Շիրակի մարզի
Համաժողովի համակարգող
Համաժողովի համակարգող
ԲԱՆԱԽՈՍՆԵՐ
Սերոբ Խաչատրյան
ԵՊՀ դասախոս | կրթության փորձագետ
Սոցիալական անարդարության ազդեցությունը կրթական համակարգի վրա
Իրինա Ալեվերտ
“Գլոբալ թու լոկալ” կազմակերպության հիմնադիր տնօրեն
Ինչպես կանխարգելել բուլինգը։ Շվեդական փորձը
Հռիփսիմե Խանզադյան
Արժեքահեն կրթության փորձագետ | “Հայկական հոգևոր վերականգման հիմնադրամ”-ի Ծրագրերի ղեկավար
Արժեքահեն ուսուցման ռազմավարություններ
Աղասի Մելքոնյան
Տիկնիկային արվեստի գործիչների միջազգային միության հայկական կենտրոնի նախագահ Սոցիալական արդարության իրավիճակներ։ Եկեք խաղանք միասին
Անի Կոջոյան
ԵՊՀ դասախոս | կրթության փորձագետ
Գենդեր-արձագանքող ուսուցում. աջակցելով սոցիալական դրական փոփոխությանը դպրոցում
Գրիգոր Շաշիկյան (Գրիգ)
Արձակագիր | Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի ստեղծագրության դասընթացավար
Ստեղծագրությունը որպես երեխաների ինքնաարտահայտման միջոց
Նոնա Պողոսյան
“Մասնակցային դպրոց” կրթական հիմնադրամի քարտուղար | “Ես և շրջակա աշխարհը” առարկայի դասագրքերի հեղինակ
”Ես և շրջակա աշխարհը” դասագրքի միջոցով արդարության գաղափարի ուսուցանում
Կարինե Մխիթարյան
“ Կաթիլ” բարեգործական հիմնադրամի տնօրենՔրոնիկ հիվանդություններ ունեցող երեխաների ուսուցման առանձնահատկությունները
Մարիամ Մարտիրոսյան
“ՓԻ-ԷՅՉ Ինթերնեյշնլ” -ի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն
Սոցիալական արդարության զարգացման ուղին` ըստ Երիտասարդների դրական զարգացման հայեցակարգի
Լիլիթ Շախուլյան
Safe YOU հարթակի օպերացիոն տնօրեն
Safe YOU: Նորարարությունն ընդդեմ բռնության
Դավիթ Թումասյան
Երեխաների պաշտպանության միջազգային փորձագետ | ի.գ.թ., դոցենտԵրեխան և բռնությունը։ Ինչպես ճանաչել
Ալեքսանդր Մարտիրոսյան
Մեդիայի և թվային անվտանգության մասնագետ
Երեխաները մեդիայում։ Ինչ պետք է իմանալ
Անահիտ Խաչատրյան
Այլընտրանքային խնամքի ազգային խորհրդատու | "ՍՕՍ-մանկական գյուղեր" բարեգործական հիմնադրամ
Ուսուցչի դերը կարեկից և համագործակից կրթական միջավայրի ձևավորման հարցում
Նաիրա Դալուզյան
Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցի ակադեմիական տնօրեն
Դպրոցի առաջնորդությունը որպես ուսուցիչների մոտիվացման գրավական
Քրիստինա Ծատուրյան
Փոխակերպման քոուչ | կրթության փորձագետ
Սոցիալ-հուզական ուսումնառությունը՝ դպրոցի համապարփակ փոխակերպման հնարավորություն
Միշա Թադևոսյան
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
Թագուհի Ղոնյան
Սյունիքի մարզի
Համաժողովի համակարգող
Համաժողովի համակարգող
ԲԱՆԱԽՈՍՆԵՐ
Սերոբ Խաչատրյան
ԵՊՀ դասախոս | կրթության փորձագետ
Սոցիալական անարդարության ազդեցությունը կրթական համակարգի վրա
Իրինա Ալեվերտ
“Գլոբալ թու լոկալ” կազմակերպության հիմնադիր տնօրեն
Բուլինգի կանխարգելման շվեդական փորձը
Հռիփսիմե Խանզադյան
Արժեքահեն կրթության փորձագետ | “Հայկական հոգևոր վերականգման հիմնադրամ” -ի Ծրագրերի ղեկավար
Արժեքահեն ուսուցման ռազմավարություններ
Աղասի Մելքոնյան
Տիկնիկային արվեստի գործիչների միջազգային միության հայկական կենտրոնի նախագահ
Սոցիալական արդարության իրավիճակներ։ Եկեք խաղանք միասին
Անի Կոջոյան
ԵՊՀ դասախոս | կրթության փորձագետ
Գենդեր-արձագանքող ուսուցում. աջակցելով սոցիալական դրական փոփոխությանը դպրոցում
Կարինե Մխիթարյան
“Կաթիլ” բարեգործական հիմնադրամի տնօրեն
Քրոնիկ հիվանդություններ ունեցող երեխաների ուսուցման առանձնահատկությունները
Նոնա Պողոսյան
“Մասնակցային դպրոց” կրթական հիմնադրամի քարտուղար | “Ես և շրջակա աշխարհը” առարկայի դասագրքերի հեղինակ
“Ես և շրջակա աշխարհը” դասագրքի միջոցով արդարության գաղափարի ուսուցանում
Գրիգոր Շաշիկյան (Գրիգ)
Արձակագիր | Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի ստեղծագրության դասընթացավար
Ստեղծագրությունը որպես երեխաների ինքնաարտահայտման միջոց
Քրիստինա Ծատուրյան
Փոխակերպման քոուչ, կրթության փորձագետ
Սոցիալ-հուզական ուսումնառությունը՝ դպրոցի համապարփակ փոխակերպման հնարավորություն
Լուսինե Բալայան
Դասվար, Կապանի թիվ 7 հիմնական դպրոց | ՀՄԿ մենթոր
Գեղարվեստական տեքստերի սոցիալական ազդեցությունը
Առլենա Միքայելյան
Կենսաբանության ուսուցչուհի, Կապանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց | ԳԻՏՍԵՐՈՒՆԴ ծրագրի փորձագետ-ուսուցիչ
Բնութագրական հետադարձ կապի տրամադրում աշակերտների շրջանում
Աննա Ավագյան
Ուսուցիչ-առաջնորդ “Դասավանդիր Հայաստան” կրթական հիմնադրամ | Անգլերենի ուսուցիչ, Շվանիձորի միջնակարգ դպրոց ՊՈԱԿ
Աշակերտական հետաքրքասրիության խթանում և բացահայտում
Նաիրա Դալուզյան
Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցի ակադեմիական տնօրեն
Դպրոցի առաջնորդությունը որպես ուսուցիչների մոտիվացման գրավական