2022
2023
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ
Միշա Թադևոսյան
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու

Բանախոսներ

ՍԵՐՈԲ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
Կրթության փորձագետ
ՎԱՀՐԱՄ ՍՈՂՈՄՈՆՅԱՆ
«Մասնակցային դպրոց» կրթական հիմնադրամի տնօրեն
ՀՌԻՓՍԻՄԵ ԽԱՆԶԱԴՅԱՆ
«Դասավանդիր Հայաստան» կրթական հիմնադրամի ընտրության բաժնի ղեկավար
ԱՆԻ ԿՈՋՈՅԱՆ
ԵՊՀ դասախոս, հաղորդակցության և կրթության հարցերով փորձագետ
ԱԼԵՔՍԱՆԴՐ ՇԱԳԱՖՅԱՆ
PH International Հայաստան կազմակերպություն
ՏԱԹԵՎԻԿ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Դիեգո Պորտալես համալսարան, աստղաֆիզիկայի բաժնի ասպիրանտ
ՀԱՅԿ ՍԵԿՈՅԱՆ
«Փոփոխություների թատրոն»-ի հիմնադիր գեղարվեստական ղեկավար
ՀԱՍՄԻԿ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
ԱՄՆ դեսպանություն ՀՀ-ում, կրթական և մշակութային ծրագրերի գծով մասնագետ
ՆՎԱՐԴ ՄԱՆԱՍՅԱՆ
ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստան իրավահավասարության հարցերով պատասխանատու
ՀԱՅԿՈՒՀԻ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
Մասնագիտական կողմնորոշման և կարողությունների զարգացման կենտրոնի ղեկավար
ԱՐԱ ՂԱԶԱՐՅԱՆ
«Իրավունքի գերակայություն» ՀԿ նախագահ
ԶԵՄՖԻՐԱ ՔԱԼԱՇՅԱՆ
«Սիջար» եզդիների ազգային միավորում ՀԿ անդամ, ուսուցիչ
ԿԱՐԻՆԵ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ
Վանաձորի թիվ 20 հիմնական դպրոցի տնօրեն
ԿԱՐԵՆ ՆԱԶԱՐՅԱՆ
Արեգնազան կրթահամալիրի ուսուցիչ
ՍԻՓԱՆ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
Արեգնազան կրթահամալիրի ուսուցիչ
ՆԱԻՐԱ ՄՈՒՂԴՈՒՍՅԱՆ
«Նաիրյան» վոկալ անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար
ԱՐՄԵՆ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Երևանի պետական բժշկական համալսարան
ԼԻԱՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
«Ֆրիդրիխ Էբերտ» հիմնադրամ-Հայաստան
ԻՐԻՆԱ ԱԼԵՎԵՐՏ
«Գլոբալ թու լոքալ» հիմնադիր և տնօրեն
Միշա Թադևոսյան
ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՎԱՐՈՂ

ԲԱՆԱԽՈՍՆԵՐ

Հռիփսիմե Խանզադյան
Արժեքահեն ուսուցման ռազմավարություններ
Քրիստինա Ծատուրյան
Դպրոցի համապարփակ փոխակերպման մոդել
Աղասի Մելքումյան
Սոցիալական արդարության իրավիճակներ: Եկեք խաղանք միասին
Մարիամ Մարտիրոսյան
Սոցիալական արդարության ուղին՝ ըստ երիտասարդների դրական զարգացման հայեցակարգի
Անի Կոջոյան
Գենդեր-արձագանքող ուսուցում. աջակցելով սոցիալական դրական փոփոխությանը դպրոցում
Կարինե Մխիթարյան
Քրոնիկ հիվանդություններ ունեցող երեխաների ուսուցման առանձնահատկությունները. Տիպ 1 շաքարային դիաբետ
Մանե Սարոյան
Ծնողների ներգրավվածությունն ի նպաստ առողջ դպրոցական մթնոլորտի
Հարություն Վերմիշյան
Հայաստանյան երիտասարդությունն այսօր. ընկալումներ, սպասումներ և մարտահրավերներ
Անահիտ Խաչատրյան
«Ուսուցիչ-ծնող արդյունավետ համագործակցությունը՝ ի նպաստ երեխայի լավագույն շահի»
Լուսինե Աղաբեկյան
Ինչպես արձագանքել զգայուն իրավիճակներին ու թեմաներին ուսումնական գործընթացում
Նոնա Պողոսյան
Ձևավորող գնահատումը որպես ներառման հավասար հնարավորությունների միջոց
Նաիրա Դալուզյան
Դպրոցի առաջնորդությունը որպես՝ ուսուցիչների մոտիվացման գրավական
Սերոբ Խաչատրյան
Սոցիալական անարդարության ազդեցությունը կրթության վրա
Գրիգոր Շաշիկյան (Գրիգ)
Ստեղծագրությունը որպես երեխաների ինքնաարտահայտման միջոց
Իննա Հախնազարյան
Լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները և մնջախաղը
Դավիթ Թումասյան
Երեխան և բռնությունը․ Ինչպես ճանաչել
Ալեքսանդր Մարտիրոսյան
Երեխաները մեդիայում։ Ինչ պետք է իմանալ